Forumurile Bucuria lui Satan

„Întunericul e lumină întoarsă pe dos” – Belzebut

You are not logged in. In order to view the entire Forum, please log in.

#1 13-Jun-2021 13:52:20

Dark Blue Eye
Războinic ✸
Registered: 13-Aug-2020
Posts: 268

Yoga: chakra mediană/inimii

Informații despre Chakra mediană/inimii: http://bucurialuisatan.com/chakra-inimi … -completa/

Unele dintre acestea sunt foarte ușoare, chiar și pentru începători și persoane care nu sunt în forma fizică bună. Unele sunt mai dificile, am menționat acest lucru la fiecare dintre ele.

Aceasta este bună pentru a începe și/sau a încheia o sesiune de yoga. Relaxează-te, concentrează-te pe respirație lentă și simte întinderea de-a lungul pieptului și umerilor. Poți folosi o pernă împăturită pe jumătate pe lungime ținând-o de-a lungul coloanei vertebrale, nu ai nevoie de nimic sub genunchi, dar poate fi mai confortabil, ceea ce permite să petreci mai mult timp în asana.
supine-heart-opener-yoga-valentines-day-crop.jpg?width=600&name=supine-heart-opener-yoga-valentines-day-crop.jpg


Poziția Sfinxului, dar cu picioarele la distanță. Dacă o faci pe un covoraș de yoga așează fiecare picior pe partea exterioară a covorașului. Având picioarele depărtate, permite energiei să ocolească zona chakrei solară și să meargă direct la chakra mediană/inimii. Încearcă tu însuți să simți diferența față de poziția picioarelor la distanță șoldurilor.

Un sfat pentru această asana (și pentru Sfinxul obișnuit) este să ai mâinile trase către corp, deoarece acest lucru ajută la relaxarea și întinderea ușoară a coloanei vertebrale inferioare. Ține-ți brațele mobilizate, nu te sprijini și nu te lăsa pur și simplu pe ele.
IMG_7607.jpg


Arcul, lucrează și chakra solară. Mai dificil decât Sfinxul, treci peste aceasta dacă ai probleme cu spatele.
how-to-do-bow-pose.jpg?content-type=image%2Fjpeg


Cămila modificată. Nu te apleci pe spate ca în poziția completă, ci doar îți ridici pieptul în sus. Nu pot găsi o imagine adecvată pentru aceasta, am descoperit-o singură și nu știu cum altfel să o numesc. Doar îngenunchează pe podea, de preferință cu ceva sub genunchi pentru a preveni durerea, cu genunchii depărtați la lățimea șoldurilor. Strânge mâinile la spatele, relaxează umerii și ridică pieptul în sus. Brațele pot fi îndoite la nivelul coatelor pentru a ușura munca umerilor. Ridică capul suficient de mult pentru a vedea în sus, dar nu te apleca pe spate, nu încerca să privești drept în sus, privirea trebuie să fie undeva între orizontal si vertical. Aceasta poate fi făcută și în picioare, iar ambele moduri sunt destul de ușoare.


Natarajasana aka Poziția dansatorului. Nu este pentru începători, poate fi nevoie de ani de practică pentru a o face pe aceasta. (Fă-o pe ambele părți.)
https://youtu.be/TXNgRNsqcPo
natarajasana_red.jpg


Poziția arcului în picioare, cunoscută și ca Poziția dansatorului, dar mai ușoară decât cea enumerată anterior. Simte întinderea din umărul brațului care ține piciorul. S-ar putea să simți efectele acesteia după ce ieși din postură. Mai ușoară decât asana anterioară. (trebuie făcută pe ambele părți.) Te rog să vizionezi videoclipul de instruire, deoarece este o anumită metodă de ridicare a piciorului, construind un echilibru adecvat
https://youtu.be/52rXZx4EF3o
75f88fc552aa4c1863cd84de6c1cba98.jpg


Brațele vacii, mai puțin partea cu piciorul (Gomukhasana). S-ar putea să nu simți niciun efect dacă ai umerii încordați, aceasta este o asana bună de făcut în mod regulat pentru ați face umerii mai flexibili. O poți face stând normal sau pe un scaun. (Fă-o pe ambele părți.) Imaginea este a poziției complete pentru a avea o referință a rotației fiecărui braț.
cow-face-pose-instructions.jpg


Poziția cățelușului, din nou s-ar putea să nu simți niciun efect dacă umerii sunt încordați, dar totuși este o bună asana pe care să o faci des, dacă nu zilnic. Efectele se simt cel mai bine dacă pieptul este capabil să atingă podeaua.
image-asset.jpeg


Hare, pentru extensia spatelui. Am constatat că a deschis cu adevărat extensia din spate a chakrei și este o postură excelentă pentru a contracara toate posturile greșite a spatelui. Începe prin a îngenunchea pe podea, apleacă-te puțin în față, pune mâinile pe fiecare picior, așa cum se arată. Pune capul pe podea și ridică-ți șoldurile în sus. Când ești în această poziție, relaxează-ți omoplații pentru a permite o întindere foarte profundă.
IMG_8356.jpg?fit=700%2C500&ssl=1


Personal, am simțit că statul în mâini este foarte bun pentru această chakră. Este foarte sănătos să o faci oricare ar fi scopul. Dacă nu poți să te ridici singur în mâini, roagă un prieten puternic să te ridice de glezne, asigură-te că îți păstrezi forța în brațe și umeri și că îți menții abdomenul mobilizat.

Dacă se întâmplă să ai doi pereți aproape unul de celălalt într-o cameră sau ceva de genul un copac afară lângă un perete al unei clădiri, execută următoarele: stai în patru labe cu fața la un perete, asigură-te că mâinile sunt în linie cu umerii, apoi "plimbă-ți" picioarele pe copac sau pe celălalt perete, dă din picioare până când te afli în mâini cu un perete în spatele tău, astfel încât să ai un picior care să se țină de perete pentru echilibru. Încearcă să ții un picior drept, poate schimbi picioarele după un timp, și permite corpului tău să își dezvolte memoria musculară. (un concept similar poate fi folosit pentru a învăța să stai pe umeri, este nevoie doar de un singur perete. Stai întins pe spate cu fundul lipit de perete, cu picioarele de-a lungul peretelui. Puneți brațele la locul lor în timp ce îți ridici fundul și îți plimbi picioarele în sus. Se numește shoulder stand - greutatea este pe umeri, nu pe gât).
1285b0c488adff315b9dbe9f11054098.jpg
cc75d40c16a1955577ed8f830da13f47.jpg


-Lydia

Last edited by Dark Blue Eye (15-Jun-2021 17:26:22)


Hail Satan!
Hail Agares!

Offline

Board footer

Powered by FluxBB 1.5.10