Forumurile Bucuria lui Satan

„Întunericul e lumină întoarsă pe dos” – Belzebut

You are not logged in. In order to view the entire Forum, please log in.

#1 27-Dec-2021 17:25:59

ForSat
Autor
Registered: 20-Jun-2021
Posts: 182

Extinderea Conștiinței: Meditația Fizică

Această meditație fizică îți va extinde conștiința dincolo de o singură parte a corpului, pentru a fi capabil să-ți menți conștiința în întregul corp simultan, pentru o perioadă de timp îndelungată. Acest lucru îți va dezvolta conștiința, îți va dezvolta mintea și îți va dezvolta puterea mentală și concentrarea.

Acest ghid începe pentru începători și se va extinde până la cei foarte avansați. Acest lucru ar trebui să fie încorporat într-o practică de yoga hatha și este, de fapt, unul dintre obiectivele din yoga. Nu uitați că însuși cuvântul „yoga” înseamnă unirea minții, a corpului și a sufletului. Această meditație va contribui la realizarea acestui lucru.

Cei mai mulți oameni cu un nivel de conștiință mai mic și mai redus nu-și pot menține conștiința decât într-o singură parte a corpului la un moment dat. Iar atunci când se concentrează asupra următoarei părți a corpului, își pierd atenția asupra părții anterioare a corpului. Voi prezenta metoda folosind o postură foarte simplă. Nu te grăbi cu aceasta, nu este nevoie să te cronometrezi.

Poziția: Stai în poziție verticală pe podea, fără a te sprijini de un perete. Ține-ți picioarele întinse drept, în fața ta, cu brațele în jos, cu mâinile atingând podeaua (fie palmele și degetele pe podea, fie doar degetele dacă ai brațele scurte).

1. Concentrează-te pe trunchiul tau. Menține-ți bine postura, cu umerii drepți, spatele drept. Relaxează-ți fața.

2. Concentrează-te pe brațe, ținându-le drepte și în jos, lângă trunchi, cu mâinile apăsând pe podea.

3. Concentrează-te pe piept: ridică-l, pentru ca plămânii să fie capabili să se extindă bine. Încearcă să respiri complet, dar ușor (fără încordare) pe tot parcursul acestui exercițiu.

4. Concentrează-te pe stomac: angajează-ți abdomenul (adică să-ți tragi buricul spre interior), nu-ți relaxa stomacul.

5. Concentrează-te pe fesele tale stând pe podea.

6. Concentrează-te pe coapse, apăsând mușchii ischiogambieri în podea, angajează coapsele (nu le lăsa libere, flexează puțin coapsele).

7. Concentrează-te pe genunchi, vei observa că atunci când îți angajezi coapsele, genunchii se trag în cavitatea lor.

8. Concentrează-te pe gleznele și picioarele tale, flexează-ți picioarele cu degetele de la picioare îndreptate în sus.

Acum, concentrează-te din nou pe acele părți ale corpului pe care te-ai focusat prima dată. Sunt șanse ca, pe alocuri, postura să nu mai fie aceeași, adică să fie mai relaxată.

- Concentrează-te din nou asupra spatelui tău, menține-ți postura ridicată.

- Verifică-ți pieptul, este cedat, iar abdomenul este relaxat?

- Mâinile tale apasă în podea?

- Acum picioarele din nou, sunt încă flexate cu degetele de la picioare îndreptate în sus?

- Fața ta este încă relaxată?

- Întreții din nou respirații complete?

- Coapsele tale sunt încă angajate?

- Ai omoplații trași în spate și umerii neridicați până la urechi? Ai poziția corectă a spatelui?

Continuă să-ți analizezi corpul, de sus în jos și de jos în sus, sau de la o parte a corpului la alta și apoi la alta, la întâmplare.

Nici unul dintre pașii de mai sus nu trebuie să fie în ordinea dată. De fapt, pentru multe asane întreținute în picioare, poate că ai dori să începi să analizezi și să te concentrezi de la picioare în sus. Poți personaliza această practică.

Ideea este ca toți pașii de mai sus să se întâmple simultan. Pe măsură ce conștiința ta se extinde, mintea ta se va afla în toate părțile corpului tău în orice moment. Nu îți vei mai scana corpul, deoarece vei avea conștiința în fiecare parte a corpului în același timp. Acesta este un punct de reper major în avansarea ta, pentru a fi capabil să fii conștient de toate părțile corpului tău în același timp.

Nu te descuraja dacă nu vei putea obține acest lucru imediat, poate lua mult timp de practică, dar practica în sine este sănătoasă pentru minte și te va ajuta la meditația vid și la autodisciplină. Concentrează-te pe procesul zilnic al acesteia.

Poți încerca această metodă pe parcursul întregii tale sesiuni de yoga hatha în toate asanele pe care le faci, chiar și doar pentru scurt timp pentru fiecare asană, pentru început. Pe măsură ce avansezi în această metodă, o poți aplica la asane din ce în ce mai dificile, ajungând la asane de echilibru al brațelor și așa mai departe. Vei putea, de asemenea, să-ți menți concentrarea pentru perioade lungi de timp.

                             - Lydia

https://ancient-forums.com/viewtopic.ph … 61#p289861

Last edited by NishaWillow (28-Dec-2021 14:51:09)


Hail Satan!
Hail Thoth!

Offline

Board footer

Powered by FluxBB 1.5.10