Forumurile Bucuria lui Satan

„Întunericul e lumină întoarsă pe dos” – Belzebut

You are not logged in. In order to view the entire Forum, please log in.

#1 06-Jun-2021 16:05:00

Dark Blue Eye
Războinic ✸
Registered: 13-Aug-2020
Posts: 268

Yoga: chakra bazei și furia reprimată

Pozițiile de aici sunt benefice pentru chakra bazei, mai ales dacă simți că ai nevoie de un plus de stabilitate în viața ta. Poți să întreții vibrații pentru chakra bazei în timpul asanelor sau după ce le faci.

Te rog să reții că asanele se execută cel mai bine sub îndrumarea unui profesor certificat. Poți să duci lista dată la un centru de yoga și să ceri instrucțiuni corecte, dacă este posibil. Consultă un medic dacă ai vreo leziune.


Nu suntem new-agers sau xini, știm că furia și ura sunt perfect naturale și că trebuie folosite în anumite momente (ritualuri de răzbunare, RIV-uri, etc.). Cu toate acestea, o mulțime de oameni au furie reprimată care este devastatoare și care poate influența multe domenii din viață, împiedicându-i să avanseze. Această sesiune de yoga poate ajuta la înlăturarea ei, astfel încât oricine suferă de furie reprimată să poată crește și avansa, și să obțină pace și liniște.

Furia provine din chakra bazei și se depozitează în extensiile laterale, chakrele șoldurilor. Asanele care vizează în mod special deschiderea zonei șoldurilor eliberează și îndepărtează furia acumulată, iar obiectivul aici este combinarea cu curățarea chakrei bazei și a extensiilor.

Acest lucru nu trebuie neapărat făcut ca o lucrare de 40 de zile, deoarece nu totul are nevoie de asta. Aceasta trebuie făcută ori de câte ori simți nevoia să o faci. Poate doar o dată pe săptămână sau pe lună, poate zilnic pentru o vreme, ascultă-ți sinele interior și decide. Poți face o afirmație relaționată zilnic timp de 40 de zile, dar unele asane pot provoca leziuni dacă sunt făcute la maximum în fiecare zi. Fii întotdeauna atent.


Metodă: pentru fiecare asana, respiră adânc și intră într-o stare de relaxare, nu te tensiona. Vizualizează lumina alb-aurie curățându-ți chakra bazei și extensiile laterale (în zona șoldurilor). Dacă nu poți încă să vizualizezi bine, direcționează pur și simplu energia către zona aproximativă, regiunea pelviană și șoldurile tale, ca un soare care luminează întreaga zonă. Pe măsură ce inspiri, vizualizează-l devenind din ce în ce mai strălucitor, iar pe măsură ce expiri, simte/simte furia și mânia fiind eliberate în deplină siguranță. Poți, de asemenea, să o vizualizezi ca pe niște valuri de lumină care îți spală întreaga regiune pelviană.

La sfârșitul ședinței, poți reface din nou orice poziție, dacă dorești. Există o zicală în yoga: uneori este mai ușor să faci a doua oară poziția, deoarece ți-ai deschis deja zona respectivă.

Când ai terminat, întinde-te confortabil pe pat sau pe covorașul de yoga. Visualizează-te învăluit în lumină alb-aurie, sau aurie, oricum simți că este mai bine pentru tine. Afirmați ceva de genul: "Acum eliberez toată furia și supărarea reprimată, într-o manieră sănătoasă pentru mine. Sunt liber să fiu calm în cel mai pozitiv mod pentru mine".


Asanele: se fac în ordinea arătată, deoarece fiecare postură le pregătește pe cele ulterioare, mai profunde. Menține-le cât de puțin sau cât de mult timp îți este confortabil și să știi că, în timp, fiecare dintre ele va fi mai ușor de executat. Și nu îți face griji dacă nu îți iese perfect. Pentru multe asane se pot folosi un suport, cum ar fi o pernă sau o carte, pentru a le face mai ușoare.

Motivul pentru care am căutat videoclipuri scurte de instruire, pe lângă poze, este că nu poți înțelege cum să faci postura doar uitându-te la o poză și încercând să o copiezi. Este mai mult decât atât. Îmi cer scuze pentru că nu am selectat poze și videoclipuri potențial mai bune aka "perfecte".


Happy baby, este opțional pentru a încălzi șoldurile și pentru a ușura practicarea asanelor, deoarece începe prin a sta întins pe spate. Poți să îți miști ușor picioarele și să te legeni puțin pe spate pentru a încălzi spatele și partea inferioară a corpului.
https://www.youtube.com/watch?v=eJfu82yrdNI
baby pose


Baddha Konasana. Poți ține mâinile chiar în spatele șoldurilor pentru a-ți îndrepta postura, acest lucru poate fi mai ușor de făcut. Obiectivul este să simțiți cum se deschid șoldurile. Eu personal prefer să țin mâinile în spatele șoldurilor, cu brațele drepte și pieptul ridicat.
https://www.youtube.com/watch?v=cKkKmfIlZ5c
baddha konasana


Poziție ușoară de aplecare în față, practic stând cu picioarele încrucișate, da nu prea încrucișate, ci cu unul puțin mai în fața celuilalt. Începe ca în prima imagine și apoi apleacă-te înainte, relaxează șoldurile (nu strânge fesele sau alte zone), pune mâinile pe podea în față pentru stabilitate. Plimbă-ți mâinile mai mult în față pentru a aprofunda întinderea. Similar cu a doua imagine prezentată, care este este mai avansată. Fă acest lucru pe ambele părți.
yxj64jx8
Agnistambhasana-fire-log-pose-bowed-forward-Opale-Yoga-Ibiza.jpg


Upavistha Konasana (îndoire în față în poziție așezată în unghi larg). La fel ca în poziția anterioară, pune mâinile pe podea și plimbă-le înainte, aplecându-te mai mult în față, pentru a aprofunda întinderea.
https://www.youtube.com/watch?v=YtjKXDHd5hU
yy3y6u2d


Malasana, poți avea mâinile în mudra Saturn în loc de mudra rugăciunii.
https://www.youtube.com/watch?v=AYIKJwOw7Fo
Malasana-1070x480.jpg


Întinderea lombară, întinde partea din față a șoldului și coapsa piciorului din spate, permițând o eliberare mai profundă a șoldului. Execută aceasta și toate celelalte asane pe ambele părți (un picior în față, apoi comută). Poți ține mâinile pe genunchiul îndoit pentru stabilitate, nu este nevoie să le ridici în sus.
https://www.youtube.com/watch?v=aOfniMZY2hk
y39npwws


Șopârla, nu-ți face griji dacă nu poți ajunge până jos. Stai pe mâini, cu brațele drepte, dacă este nevoie.
https://www.youtube.com/watch?v=wq0g9wlAuXw
y4knvgz8


Porumbelul, există câteva variante, inclusiv porumbelul așezat (mai ușor). Ai grijă să ții piciorul din față flexat, pentru a proteja articulația genunchiului.
https://www.youtube.com/watch?v=xsnR0YpTSL8
Eka-pada-rajakapotasana-I-one-leg-king-pigeon-pose-preparation-Opale-Yoga-Ibiza.jpg


Porumbelul așezat, ține piciorul care se află pe celălalt genunchi flexat, pentru a proteja articulația genunchiului.
https://www.youtube.com/watch?v=hPqzqXyqg0Y
yyml3cuv


Ochiul acului, asigură-te că piciorul care se află pe celălalt genunchi este flexat, pentru a proteja articulația genunchiului.
https://www.youtube.com/watch?v=RBkXCkE7WJE
Sucirandrasana-eye-of-the-needle-pose-Opale-Yoga-Ibiza.jpg

Următoarele eliberează cu adevărat șoldurile și s-ar putea chiar să simțiți o stare de extaz în chakra coroanei, deoarece se deschid căile de energie care stagnau anterior.

Gomukhasana, efectuează doar partea cu picioarele și renunță la partea cu brațele/umerii dacă nu vrei să o faci.
https://www.youtube.com/watch?v=d_dh_DwDr84

Ar putea fi mai ușor să o faci așezat:
Supta-gomukhasana-reclined-cows-mouth-pose-Opale-Yoga-2.jpg


Jumătate din stăpânul peștilor, poți ignora partea de răsucire și să te concentrezi doar pe partea cu picioarele și să simți eliberarea în fiecare șold. Poți pune brațul în jurul genunchiului îndoit, în loc să ai antebrațul ridicat.
https://www.youtube.com/watch?v=8nIVfIo8sXA
y4obguv4


Răsucirea culcată, poți să ai piciorul de jos drept în loc de îndoit, fă-o pe cea care îți este mai accesibilă.
Parivrtta-supta-padangusthasana-variation-reverse-reclined-big-toe-pose-variation-with-2-knees-bent-Opale-Yoga-Ibiza.jpg


Există o mulțime de cursuri video (secvențe de peste 10 minute), scrie "yoga pentru deschiderea șoldurilor" și vezi dacă îți place vreunul. Dacă știe cineva alte asane pe care nu le-am menționat, nu ezitați să le enumerați. Am încercat să păstrez acest articol simplu și ușor și nu copleșitor.

-Lydia

Last edited by Dark Blue Eye (05-Jul-2021 15:22:47)


Hail Satan!
Hail Agares!

Offline

Board footer

Powered by FluxBB 1.5.10